LIVRARI SI RETURURI

Livrare

Produsele comandate de Client vor fi livrate la adresa indicata de acesta ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).

Papillon Laboratoires Cosmetiques livreaza in Romania in orice oras sau localitate in sistem de curierat rapid – FAN Courier Express S.R.L..

Facturile vor fi transmise electronic in contul de utilizator al Clientului sau in format hartie, impreuna cu Comanda. 

Livrarea se va realiza prin intermediul :

FAN Courier Express S.R.L

Adresa: Șos. de Centură nr. 32, Stefăneștii de Jos, Ilfov, 077175, Call center: +4021.9336

Program de lucru (inclusiv call center): Luni – Vineri : 09.00 – 17.00;

Sâmbătă și duminică: închis.

Timpul de livrare este de maximum 72 ore lucratoare, daca produsele se afla pe stoc.

Expedierea produselor se face functie de stoc in prima zi lucratoare care urmeaza zilei confirmarii electronice sau telefonice a comenzii.

Costurile de livrare ale comenzilor:

Comenzile care au valoarea produselor de minim 100 lei beneficiaza de livrare GRATUITA oriunde pe teritoriul tarii!

Pentru comenzi cu o valoare a produselor mai mica de 100 lei costurile de livrare sunt :

- 22 lei prin Curier in alte localitati,

17 lei prin Curier in Bucuresti,

Costurile de livrare includ TVA.

Livrarea prin curier – Fan Courier - se face in termen de maxim  72 ore lucratoare din momentul confirmarii electronice (sau telefonice) a comenzii, pentru produsele aflate in stoc. Coletul ajunge direct la adresa furnizata de Dvs (adresa trebuie sa contina date exacte, interval orar cand sunteti disponibili si un numar de telefon valabil), astfel incat va rugam sa receptionati coletul in termenul stabilit de comun acord cu curierul, acesta avand obligatia sa va trimita mesaj sau sa va contacteze telefonic, inainte de efectuarea livrarilor.

In cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare (pachet rupt, desfacut etc.) va recomandam sa refuzati ridicarea coletului si sa ne comunicati acest lucru la adresa de e-mail loncolor@papillon.ro.


Dupa deschiderea coletului, in cazul in care acesta contine produse deteriorate, sau nu corespund cu produsele facturate va rugam sa ne contactati in 24 de ore de la primirea coletului la adresa de e-mail loncolor@papillon.ro si sa atasati o poza cu produsele sau coletul.

Termenul de livrare va fi de maxim 3 zile lucratoare.

In cazul in care termenele de livrare si/sau initializare a comenzii nu pot fi respectate, Papillon va anunta clientul cu privire la aceste aspecte si cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese indiferent de situatia care a generat intarzierea.

POLITICA PRIVIND RETURNAREA PRODUSELOR

Dreptul si termenul legal de retragere

In conformitate cu articolul 9 (1) din  Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Clientul are dreptul de a se retrage din Contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Client, intra in posesia fizica a produselor.

Pentru a-si excercita dreptul de retragere, Clientul trebuie sa notifice in scris Papillon cu privire la intentia acestuia de a returna produsele achizitionate, printr-o comunicare transmisa la adresa: Drumul Gilaului nr. 44-50, Sector 4, Bucuresti, sau prin transmiterea unui e-mail la adresa: loncolor@papillon.ro, in termen de maximum 14 zile de la primirea produselor comandate.
Pentru facilitarea dreptului la returnare, Papillon pune la dispozitia Clientului un formular optional in pagina de retur.

Dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile care se refera la furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii sau care prezinta o stare care sa nu permita repunerea lor la vanzare.

Prin urmare, Clientul ia la cunostinta  faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el si ca trebuie sa returneze produsele in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate documentele care l-au insotit: cutii, etichete, instructiuni/alte documente, daca exista etc.)

Cientul care isi exercita dreptul de retragere in conditiile prevazute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a produselor, va putea obtine rambursarea contravalorii produselor returnate, precum si cheltuielile de expediere aferente Comenzii.

In conformitate cu articolul 14 pct. (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Client. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si Comanda cheltuielile de returnare vor fi suportate de Papillon.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la costurile suplimentare de livrare determinate de faptul ca un Client a ales alta modalitate de livrare decat modalitatile de livrare standard oferite de Papillon, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

Papillon are dreptul sa amane rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele sau pana la momentul la care Clientul furnizeaza dovada ca a trimis produsele catre Papillon.
Produsele returnate vor fi expediate de Client catre Papillon Laboratoirs Cosmetiques s.r.l. la adresa: Drumul Gilaului nr. 44-50, Sector 4, Bucuresti.

Retururile de produse trimise dupa expirarea acestui termen nu sunt acceptate.

In plus, produsele vor fi insotite de numarul de Comanda, mentionat fie pe Bonul de Retur, transmis impreuna cu produsele livrate, semnat de Client sau destinatarul Comenzii, fie pe orice alt document.

In situatia in care Clientul a beneficiat pe website de o oferta speciala, care ii permitea, in anumite conditii, sa achizitioneze unul sau mai multe produse ofertate in schimbul Comenzii sale sau sa beneficieze fara cost suplimentar de diferite esantioane promotionale, se va considera ca prin exercitarea dreptului sau de retragere acesta din urma nu mai este eligibil pentru a beneficia de respectiva oferta sau de respectivele esantioane. Clientul va trebui sa restituie produsul (produsele) pe care doreste sa il/le returneze doar impreuna cu esantioanele primite respectiv produsul (produsele) achizitionate la oferta in schimbul Comenzii produsului/produselor returnat(e), astfel incat Papillon sa poata da curs cererii sale de retragere.

Clientul va fi raspunzator pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si, dupa caz, a functionarii produselor. 

Atunci cand Clientul/destinatarul Comenzii nu demonstreaza ca a predat efectiv produsul unui transportator conform celor de mai sus, toate riscurile legate de returnarea produsului sunt in sarcina Clientului sau a destinatarului Comenzii.

MERGI SUS