Termene si conditii
I. INTRODUCERE
Termenii si Conditiile de Vanzare au ca scop informarea oricarui potential cumparator despre conditiile in care poate achizitiona produse de pe website-ul shop.papillon.ro, precum si drepturile si obligatiile vanzatorului si cumparatorului in cadrul procesului de vanzare.
Website-ul „shop.papillon.ro/” („Website-ul”) este proprietatea Papillon Laboratoires Cosmetiques s.r.l. (denumita in continuare „Papillon” sau „Vanzatorul”), societate romana cu raspundere limitata, cu sediul in Bucuresti, Drumul Gilaului nr. 44-50, Sector 4, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/ 26782/ 1994, C.U.I RO6679807.
Produsele oferite prin intermediul acestui website se adreseaza persoanelor fizice si persoanelor juridice ce le pot achizitiona in folos propriu fara scop de revanzare, denumite in continuare “Client” / “Clienti”. Papillon nu are nicio obligatie sau raspundere rezultata ca urmare a revanzarilor succesive de produse si/sau servicii realizate de Clienti.
Utilizarea website-ului shop.papillon.ro presupune acceptarea integrala a Termenilor si Conditiilor de Vanzare, Politicii de confide ntialitate si Politicii de cookie-uri.
Aspectele privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt guvernate de “Politica de confidentialitate” si “Politica de cookie-uri” care completeaza aceasta sectiune de “Termeni si Conditii de Vanzare”. Va rugam sa cititi in intregime politicile cu privire la datele personale prelucrate accesand acest link http://shop.papillon.ro/politica-de-confidentialitate.
II. UTILIZAREA WEBSITE-ULUI shop.papillon.ro
Website-ul trebuie utilizat in mod corespunzator (fara a fi accesat prin alte modalitati decat cele stabilite de Vanzator).
Continutul website-ului nu poate fi reprodus, modificat si exploatat, indiferent de scopul comercial sau necomercial al acestei exploatari.
Utilizarea website-ului nu va ofera niciun drept de proprietate intelectuala asupra continutului pe care il accesati.
Prin plasarea oricarei comenzi prin intermediului acestui website, Clientul se obliga:
- Sa foloseasca acest website pentru a efectua comenzi legitime.
- Sa nu efectueze nicio comanda falsa sau frauduloasa. In cazul in care avem motive intemeiate sa credem ca a fost efectuata o astfel de comanda, vom avea dreptul sa anulam comanda si sa informam in mod corespunzator autoritatile competente.
- Sa furnizeze o adresa de e-mail, o adresa postala si/sau alte date de contact corecte si exacte. In egala masura, Clientul isi exprima consimtamantul sa folosim aceste informatii pentru a fi contactat in eventualitatea in care acest lucru este necesar (vedeti http://shop.papillon.ro/politica-de-confidentialitate).
Prin plasarea unei comenzi prin intermediul website-ului, Clientul declara ca are peste 16 ani si ca are capacitatea legala de a incheia contracte ferme.
III. CONTUL DE CLIENT
Fiecare Client are posibilitatea de a-si crea un Cont de Client pe website-ul shop.papillon.ro, pentru plasarea unei comenzi de produse. Contul de client se creeaza prin introducerea datelor necesare, conform instructiunilor afisate pe website.
Responsabilitatea pentru mentinerea confidentialitatii si a securitatii contului dumneavoastra va apartine.
Veti notifica imediat Papillon cu privire la orice utilizare neautorizata a contului dumneavoastra sau orice alta incalcare a securitatii.
Papillon nu raspunde pentru daunele ce rezulta din utilizarea neautorizata a contului dumneavoastra.
IV. INCHEIEREA CONTRACTULUI SI COMANDA
Contract de vanzare – cumparare se considera incheiat in momentul in care comanda dvs. este acceptata in mod expres de catre Papillon.
Clientul se obliga sa ia la cunostinta de conditiile contractului de vanzare - cumparare inainte de a realiza o comanda. Toate comenzile implica acceptarea conditiilor de vanzare de catre Client.
Acceptarea contractului de vanzare – cumparare de catre Client se face prin bifarea casutelor “Sunt de acord cu Termenii si Conditiile de Vanzare”, „Am citit si sunt de acord cu Politica de confidentialitate” si prin apasarea butonului “Confirm Comanda” sau “Finalizati Comanda.”
Papillon isi rezerva dreptul de a modifica prezenta sectiune in orice moment. Versiunea aplicabila unei comenzi realizate este aceea in vigoare pe shop.papillon.ro la momentul la care s-a plasat comanda de catre Client.
Comanda
Pentru a plasa o comanda, Clientul trebuie sa urmeze procedura online de cumparare, adica sa completeze pasii necesari pentru inregistrarea comenzii.
Orice comanda prespupune acceptarea Termenilor si Conditiilor, Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal si Politica Cookie-uri.
Din momentul in care Clientul confirma comanda apasand pe butonul „Finalizeaza comanda” (denumita „Comanda”), se considera ca acesta a acceptat in cunostinta de cauza continutul si conditiile Comenzii respective si, in special, Termenii si Conditiile de Vanzare, faptul ca respectiva Comanda implica o obligatie de plata din partea sa, preturile, volumele, caracteristicile, cantitatile si termenul de livrare a produselor comercializate si comandate de Client. Ulterior, Clientul va primi un e-mail de la noi prin care confirmam lansarea comenzii („Confirmarea comenzii”).
Un al doilea mesaj electronic va fi transmis Clientului in momentul expedierii Comenzii. In acest moment, Papillon va fi indreptatita sa incaseze pretul aferent Comenzii.
Papillon recomanda Clientului sa pastreze cele doua mesaje electronice pe suport de hartie sau informatic. Clientul este informat despre faptul ca cele doua mesaje electronice vor fi transmise la adresa de mesagerie electronica indicata de Client in momentul inregistrarii sau identificarii sale, anterior plasarii Comenzii.
Papillon va fi indreptatita sa incaseze pretul total aferent Comenzii:
- pentru platile efectuate online: imediat dupa transmiterea mesajului electronic pentru informarea Clientului despre expedierea Comenzii sale;
- pentru platile efectuate in sistem ramburs: in momentul livrarii coletului, Papillon avand dreptul de a refuza remiterea coletului in situatia in care Clientul nu achita pretul produselor comandate.
Factura fiscala impreuna cu certificatul de conformitate vor fi disponibile in contul Clientului.
Toate comenzile de produse depind de disponibilitatea produselor respective in stocurile noastre. Daca produsele nu se mai afla in stoc, ne rezervam dreptul de a va informa cu privire la produse inlocuitoare de calitate si valoare egale sau superioare, pe care le puteti comanda. Daca nu doriti sa comandati aceste produse inlocuitoare si daca am primit deja plata aferenta produselor comandate, va vom rambursa integral orice sume de bani pe care le-ati platit.
Papillon isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea totala sau partiala a unei comenzi efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:
- produsele nu exista in stoc;
- plata nu e finalizata;
- datele furnizate de catre Client sunt incomplete sau incorecte;
- activitatea Clientului pe website poate si/sau produce daune de orice natura pentru Papillon.
- exista una sau mai multe comenzi confirmate si neridicate.
Ne rezervam dreptul de a elimina orice produs de pe acest website in orice moment, in mod discretionar si/sau de a elimina sau modifica orice material sau informatii de pe acest website. Cu toate ca depunem toate eforturile pentru a prelucra intotdeauna toate comenzile plasate, pot exista circumstante exceptionale care sa ne oblige sa refuzam prelucrarea unei comenzi dupa trimiterea mesajului de Confirmare a comenzii si ne rezervam dreptul de a proceda astfel in orice moment. Nu vom avea nicio raspundere fata de Client sau orice parte terta pentru eliminarea oricarui produs de pe acest website, pentru eliminarea sau modificarea oricarui material sau continut de pe acest website sau pentru neprelucrarea unei comenzi dupa ce a fost trimis mesajul de Confirmare a comenzii.
Pretul Produselor
Pretul produselor puse la dispozitie pe website-ul nostru sunt exprimate in lei (RON), si sunt cele in vigoare in momentul plasarii Comenzii de catre Client. Pretul de vanzare al produselor nu poate fi modificat ulterior plasarii comenzii, in mod unilateral. Aceasta modificare va fi comunicata Clientului inainte de orice Comanda. Preturile se aplica pentru produsele vandute prin intermediul e-shop-ului shop.papillon.ro
Preturile afisate pe website-ul nostru nu contin si cheltuielile de expediere. Cheltuielile de expediere vor fi percepute separat si vor fi indicate inainte de inregistrarea Comenzii.
In magazinul online, acordam diferite tipuri de reduceri. Orice cod de reducere poate fi utilizat o singura data, cu exceptia cazului in care este prevazut in mod explicit altfel.
Plata
Modalitatile de plata sunt:
- cu card bancar prin intermediul procesatorului de plati www.euPlatesc.ro
- prin ramburs la curier (se percepe un comision de 5 lei)
- prin virament bancar (cu OP) in contul Papillon Laboratoires Cosmetiques specificat in factura
Magazinul online https://www.shop.papillon.ro/ folosește serviciile UniCredit Bank/eGeniusWEB pentru tranzacțiile de plată online cu cardul.
Se poate efectua plata online cu cardul emis pentru persoane fizice sau juridice, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul băncii și aplicației bancare de plată, magazinul nostru online nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardurile utilizate în procesul de plată online cu cardul.
Important de știut: Pentru plățile prin card bancar sau virament bancar nu este perceput nici un comision.
Livrare
Produsele comandate de Client vor fi livrate la adresa indicata de acesta ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).
Papillon livreaza in Romania in orice oras sau localitate in sistem de curierat rapid – Nemo Express.
Facturile vor fi transmise electronic in contul de utilizator al Clientului sau in format hartie, impreuna cu Comanda.
Livrarea se va realiza prin intermediul :
S.C. NEMO EXPRES LOGISTIC SA
Adresa: Str. UNIRII 11 Cladire C5, biroul nr.2 Vârteju, Judet Ilfov, Call center: +4 (021) 9392
Program de lucru (inclusiv call center): Luni – Vineri: 09:00 – 17:00; Sâmbătă: 09:00 – 13:00;
Duminică: închis.
Timpul de livrare este de maximum 72 ore lucratoare, daca produsele se afla pe stoc.
Expedierea produselor se face functie de stoc in prima zi lucratoare care urmeaza zilei confirmarii electronice sau telefonice a comenzii.
Costurile de livrare ale comenzilor:
Comenzile care au valoarea produselor de minim 100 lei beneficiaza de livrare GRATUITA oriunde pe teritoriul tarii!
Pentru comenzi cu o valoare a produselor mai mica de 100 lei costurile de livrare sunt :
- 20 lei prin Curier in alte localitati,
- 15 lei prin Curier in Bucuresti,
Costurile de livrare includ TVA.
Livrarea prin curier – Nemo Express - se face in termen de maxim 72 ore lucratoare din momentul confirmarii electronice (sau telefonice) a comenzii, pentru produsele aflate in stoc. Coletul ajunge direct la adresa furnizata de Dvs (adresa trebuie sa contina date exacte, interval orar cand sunteti disponibili si un numar de telefon valabil), astfel incat va rugam sa receptionati coletul in termenul stabilit de comun acord cu curierul, acesta avand obligatia sa va trimita mesaj sau sa va contacteze telefonic, inainte de efectuarea livrarilor.
In cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare (pachet rupt, desfacut etc.) va recomandam sa refuzati ridicarea coletului si sa ne comunicati acest lucru la adresa de e-mail loncolor@papillon.ro.
Dupa deschiderea coletului, in cazul in care acesta contine produse deteriorate, sau nu corespund cu produsele facturate va rugam sa ne contactati in 24 de ore de la primirea coletului la adresa de e-mail loncolor@papillon.ro si sa atasati o poza cu produsele sau coletul.
Termenul de livrare va fi de maxim 3 zile lucratoare.
In cazul in care termenele de livrare si/sau initializare a comenzii nu pot fi respectate, Papillon va anunta clientul cu privire la aceste aspecte si cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese indiferent de situatia care a generat intarzierea.
POLITICA PRIVIND RETURNAREA PRODUSELOR
Dreptul si termenul legal de retragere
In conformitate cu articolul 9 (1) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Clientul are dreptul de a se retrage din Contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Client, intra in posesia fizica a produselor.
Pentru a-si excercita dreptul de retragere, Clientul trebuie sa notifice in scris Papillon cu privire la intentia acestuia de a returna produsele achizitionate, printr-o comunicare transmisa la adresa: Drumul Gilaului nr. 44-50, Sector 4, Bucuresti, sau prin transmiterea unui e-mail la adresa: loncolor@papillon.ro, in termen de maximum 14 zile de la primirea produselor comandate.
Pentru facilitarea dreptului la returnare, Papillon pune la dispozitia Clientului un formular optional in pagina de retur.
Dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile care se refera la furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii sau care prezinta o stare care sa nu permita repunerea lor la vanzare.
Prin urmare, Clientul ia la cunostinta faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el si ca trebuie sa returneze produsele in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate documentele care l-au insotit: cutii, etichete, instructiuni/alte documente, daca exista etc.)
Cientul care isi exercita dreptul de retragere in conditiile prevazute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a produselor, va putea obtine rambursarea contravalorii produselor returnate, precum si cheltuielile de expediere aferente Comenzii.
In conformitate cu articolul 14 pct. (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Client. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si Comanda cheltuielile de returnare vor fi suportate de Papillon.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la costurile suplimentare de livrare determinate de faptul ca un Client a ales alta modalitate de livrare decat modalitatile de livrare standard oferite de Papillon, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
Papillon are dreptul sa amane rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele sau pana la momentul la care Clientul furnizeaza dovada ca a trimis produsele catre Papillon.
Produsele returnate vor fi expediate de Client catre Papillon Laboratoirs Cosmetiques s.r.l. la adresa: Drumul Gilaului nr. 44-50, Sector 4, Bucuresti.
Retururile de produse trimise dupa expirarea acestui termen nu sunt acceptate.
In plus, produsele vor fi insotite de numarul de Comanda, mentionat fie pe Bonul de Retur, transmis impreuna cu produsele livrate, semnat de Client sau destinatarul Comenzii, fie pe orice alt document.
In situatia in care Clientul a beneficiat pe website de o oferta speciala, care ii permitea, in anumite conditii, sa achizitioneze unul sau mai multe produse ofertate in schimbul Comenzii sale sau sa beneficieze fara cost suplimentar de diferite esantioane promotionale, se va considera ca prin exercitarea dreptului sau de retragere acesta din urma nu mai este eligibil pentru a beneficia de respectiva oferta sau de respectivele esantioane. Clientul va trebui sa restituie produsul (produsele) pe care doreste sa il/le returneze doar impreuna cu esantioanele primite respectiv produsul (produsele) achizitionate la oferta in schimbul Comenzii produsului/produselor returnat(e), astfel incat Papillon sa poata da curs cererii sale de retragere.
Clientul va fi raspunzator pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si, dupa caz, a functionarii produselor.
Atunci cand Clientul/destinatarul Comenzii nu demonstreaza ca a predat efectiv produsul unui transportator conform celor de mai sus, toate riscurile legate de returnarea produsului sunt in sarcina Clientului sau a destinatarului Comenzii.
VI. GARANTII
In cazul unor reactii adverse/neplacute ca efect al utilizarii produselor, sunteti rugat sa anuntati Papillon, descriind in detaliu problema, pentru o evaluare cat mai corecta si relevanta din partea specialistilor nostri. Pentru a lua legatura cu acestia, va rugam sa completati formularul de contact de pe website-ul shop.papillon.ro.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri si OG 21/1992 privind protectia consumatorilor.
In cazul lipsei conformitatii, este necesara prezentarea produsului neconform in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente precum si dovada achizitiei acestuia (copie dupa factura fiscala si certificatul de conformitate). In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
VII. PROPRIETATE INTELECTUALA
Continutul, materialele, design-ul, structura, conceptul, marca si tot ceea ce cuprinde acest website apartin Societatii Papillon Laboratoires Cosmetiqus s.r.l. si sunt protejate de Legea 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare.
VIII. RESPONSABILITATE
Papillon face toate eforturile rezonabile pentru ca informatiile oferite pe website sa fie corecte, exacte si actualizate, insa nu isi asuma nicio raspundere sau responsabilitate pentru omisiuni, erori in continutul website-ului.
Toate imaginile cu privire la produsele prezentate pe website sunt cu titlu informativ.
Cu exceptia cazurilor in care se prevede contrariul, nu declaram si nu garantam:
• Acuratetea sau caracterul complet al materialelor publicate pe acest website;
• Disponibilitatea acestui website sau operarea acestuia fara erori sau intreruperi;
• Compatibilitatea acestui website cu sistemul de operare si software-ul de pe computerul dumneavostra;
• Ca acest website nu poate ca la un moment dat sa contina infectii de tip virus informatic.
Utilizarea si navigarea website-ului shop.papillon.ro se face pe raspunderea utilizatorului.
Astfel, utilizand acest webstite, sunteti de acord ca Papillon nu poate fi responsabila pentru niciun fel de daune directe sau indirecte produse de navigarea si utilizarea website-ului, inclusiv dar fara a se limita la defectiuni sau virusi care pot aparea pe computerul dvs. sau orice alta platforma pe care utilizati website-ul.
IX. MODIFICARI
Papillon isi rezerva dreptul de a amenda, modifica, actualiza, intrerupe operarea acestui website sau al oricarui continut publicat pe acest website in orice moment, fara o notificare prealabila. Putem, de asemenea, modifica si acesti termeni si conditii la anumite intervale de timp.
X. LEGISLATIE APLICABILA SI SOLUTIONAREA DISPUTELOR
Prezenta sectiune si utilizarea acestui website sunt guvernate de legislatia Romaniei. In masura in care solutionarea amiabila nu este posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane, competente conform legii.