Politica de confidentialitate
POLITICA CONFIDENTIALITATE WEBSITE „SHOP.PAPILLON.RO”
Papillon Laboratoires Cosmetiques s.r.l. (denumită în continuare „Papillon”, „noi”, „Operatorul”), societate romana cu raspundere limitata, cu sediul in Bucuresti, Drumul Gilaului nr. 44-50, Sector 4, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/ 26782/ 1994, C.U.I RO6679807 este responsabila de datele personale pe care la impartasiti cu noi prin intermediul website-ului http://shop.papillon.ro, fiind „operatorul de date” in sensul legilor aplicabile privind protectia datelor personale.
Protecţia datelor dumneavoastră cu caracter personal este foarte importantă pentru noi.
Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dvs. personale în conformitate cu principiile stabilite în legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE ("GDPR").
Vă rugăm să citiți cu atenție această Politica de Confidentialitate pentru a înțelege cum si in ce scop prelucrăm datele dumneavoastră personale.
1. CE SUNT DATELE CU CARACTER PERSONAL
"Date personale" înseamnă orice informație sau informații care vă pot identifica direct (de exemplu numele dumneavoastră) sau indirect (de exemplu, prin intermediul datelor pseudonime, cum ar fi un număr de identificare unic).
Aceasta înseamnă că datele personale includ lucruri precum adresa de e-mail / domiciliu / telefonul mobil, numele de utilizator, fotografiile de profil, preferințele personale și obiceiurile de cumpărături, conținutul generat de utilizatori, informațiile financiare și informațiile privind situația financiară. Acesta ar putea include și identificatori numerici unici, cum ar fi adresa IP a computerului dumneavoastră sau adresa MAC a dispozitivului dumneavoastră mobil, precum și modulele cookie.
2. CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRAM SI CUM LE COLECTAM DE LA DUMNEAVOASTRĂ
2.1. Datele furnizate direct de dumneavoastră
2.1.1. Daca ne contactati prin intermediul formularului de contact pus la dispozitie pe website.
Datele pe care dvs. le completati in formularul de contact, respectiv date de identificare și de contact, care permit Societății să vă identifice si să vă contacteze:
- nume și prenume;
- adresa de e-mail;
- alte tipuri de date: date pe care alegeti sa ni le impartasiti in mesajul din cadrul formularului de contact.
2.1.2. Daca va inregistrati ca utilizator al unui cont pe website-ul nostru.
Datele necesare inregistrarii sau conectarii solicitate de website:
- nume, prenume;
- adresa e-mail;
- parola;
2.1.3. Daca solicitati o comanda de produse
Datele necesare preluarii si livrarii comenzii de produse:
- numele si prenumele destinatarului comenzii;
- numarul de telefon, adresa de e-mail;
- adresa unde se va livra comanda;
- datele din Ordinul de plata in cazul in care plata se face prin transfer bancar: nume, prenume, IBAN, banca;
- informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dvs. de marketing;
- produsele preferate;
- recenzii si opinii referitoare la serviciile noastre;
- observatiile legate de comanda, pe care alegeti sa ni le furinzati;
- orice alte tipuri de date pe care alegeti sa ni le furnizati.
2.1.4. Daca sunteti participant in campaniile noastre promotionale
Pagina noastră de internet utilizează formulare cu ajutorul cărora vă puteți înregistra pentru campaniile promoționale pe care le organizăm de-a lungul timpului. Acestea includ rubrici pentru înscrierea unor informaţii cum ar fi numele complet, adresa de email, numărul telefonului mobil, codul promoțional.
Utilizăm aceste date pentru a vă valida participarea la campanie în conformitate cu regulamentul campaniilor (pe care le puteți citi pe pagina noastră de internet), iar în cazul în care sunteți câștigător, pentru a putea lua legătura cu dumneavoastră. În acest caz, este posibil să vă solicităm informații suplimentare cum ar fi adresa (pentru a vă livra premiul).
Este posibil să vă solicităm, de asemenea, informații fiscale suplimentare, in în cazul în care legea ne obligă să depunem declarații fiscale în legătură cu premiul dumneavoastră. Datele referitoare la persoanele care nu au câștigat un premiu sunt stocate de noi timp de 6 luni, iar datele referitoare la câștigători sunt stocate timp de 5 ani.
Nu vă utilizăm datele pentru a vă transmite comunicări de marketing decât dacă optați în mod expres pentru o astfel de comunicare. Chiar și în asemenea cazuri ne asigurăm că aveți la dispoziţie o opțiune simplă de a vă dezabona (retragerea consimțământului dumneavoastră) în orice moment, fie în comunicarea propriu-zisă, fie contactându-ne ulterior.
Am configurat câmpurile obligatorii astfel încât să solicităm volumul minim de informații de care avem nevoie pentru a vă identifica și pentru a putea lua legătura cu dumneavoastră dacă este necesar și nu condiționăm înscrierea dumneavoastră în campanie de consimțământul dumneavoastră pentru primirea de comunicări de marketing. În cazul în care sunteți câștigător și vă solicităm informații suplimentare pentru a vă livra premiul sau a depune declarații fiscale legate de premiul dumneavoastră, neoferirea acestor informații va duce la descalificarea dumneavoastră deoarece nu vom putea livra premiul sau respectiv depune declarația fiscală.
2.1.5. Alte tipuri de date care pot fi colectate in urma intercationilor dvs. cu website-ul nostru:
- produse favorite, hobby-uri, interese, informații legate de stilul de viață,
- feedback oferit în calitate de consumator, respectiv informații pe care le furnizati pe website despre experiența dumneavoastră în utilizarea produselor și serviciilor (de exemplu, comentarii și sugestii, testimoniale sau alte informații legate de produsele prezentate pe website),
- conținut generat de consumator, respectiv orice conținut (de exemplu, fotografii, imagini video sau povesti personale) pe care il creați și îl distribuiti pe acest website.
Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele dumneavoastră?
Ne puteți vizita pagina de internet, Facebook, Instagram fără a completa nicio dată personală. Totuși, dacă doriți să plasati o comanda de produse, sa interactionati interactiv cu website-ul nostru, sa ne contactati, sa vă înscrieți într-o campanie promoțională prin intermediul paginii noastre de internet, nu puteți face acest lucru fără a furniza toate informațiile solicitate.
2.2. Utilizarea paginii de internet http://shop.papillon.ro
Pagina de internet colectează în mod automat anumite informații și le stochează în fișiere-jurnal. Aceste informații pot include adrese de protocol internet (IP), regiunea sau locația generală în care se află computerul sau dispozitivul dumneavoastră care accesează internetul, tipul de browser, sistemul de operare și alte informații de utilizare privind folosirea paginii noastre de internet, inclusiv un istoric al paginilor pe care le vizualizați.
Folosim aceste informații pentru a ne putea concepe site-ul în așa fel încât să se adapteze mai bine la nevoile utilizatorilor noștri.
De asemenea, este posibil să vă folosim adresa IP pentru a putea contribui la diagnosticarea problemelor legate de serverele noastre și pentru a ne administra pagina de internet, pentru a analiza tendințele, pentru a urmări mișcările vizitatorilor și pentru a culege informații demografice generale care să ne sprijine în identificarea preferințelor vizitatorilor.
De asemenea, pagina noastră de internet utilizează cookie-uri și pixeli de urmărire ("web beacon"), despre care puteți citi mai jos.
2.2.1. Cookie-urile si alte tehnologii
Folosim cookie-uri și tehnologii similare pe pagina noastră de internet. In tabelul de mai jos regasiti un sumar al acestora, emitenul si durata folosirii.
Cookie-urile sunt fișiere text amplasate pe computerul sau dispozitivul dumneavoastră mobil atunci când ne accesați pagina de internet. Cookie-urile „interne” sunt setate pe domeniile pe care le vizitați la momentul respectiv. Cookie-urile „de terță parte” sunt setate pe alte domenii decât cele ale paginilor de internet pe care le vizitați.
La fel ca și în cazul cookies-urilor, tehnologia de stocare locală permite paginilor de internet să stocheze informații pe un computer sau un dispozitiv mobil. Stocarea locală este de obicei persistentă și, spre deosebire de cookie-uri, datele din memoria locală nu sunt transferate în mod automat pe internet de fiecare dată când pagina de internet care a stocat datele este vizitată.
unam |
ShareThis |
9 luni |
stid |
ShareThis |
1 an |
utma |
Google Analytics |
2 ani |
utmb |
Google Analytics |
30 min |
utmc |
Google Analytics |
durata sesiunii |
utmz |
Google Analytics |
6 luni |
utmt |
Google Analytics |
10 min |
test_cookie |
DoubleClick |
durata sesiunii |
pxcelBcnLcy |
t.sharethis.com |
durata sesiunii |
pxcelPage_c010 |
t.sharethis.com |
durata sesiunii |
USER_ALLOWED_SAVE_COOKIE |
Magento / Loncolor |
1 an |
external_no_cache |
Magento / Loncolor |
1 an |
persistent_shopping_cart |
Magento / Loncolor |
1 an |
Stf |
Magento / Loncolor |
1 an |
pollN |
Magento / Loncolor |
1 an |
frontend |
Magento / Loncolor |
1 an |
guest-view |
Magento / Loncolor |
1 an |
fr |
|
90 zile |
|
|
|
3. DATE SENSIBILE
Termenul „date sensibile“ se referă la originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filosofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală.
In general, nu colectăm informații sensibile decât dacă doriți dvs. să ni le oferiți. Putem folosi datele privind sănătatea furnizate de dvs. pentru a vă servi mai bine și a vă îndeplini nevoile speciale (de exemplu, recomandarea unor produse compatibile cu anumite tipuri de alergii).
4. TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRARII
Care este fundamentul legal în baza căruia putem colecta date de la dumneavoastră?
4.1. Executarea unui Contract
Procesarea comenzilor de produse sau servicii, comandate fie prin pagina noastră Web, fie prin linia telefonică pentru clienți. Aici, motivul juridic este că datele sunt indispensabile pentru executarea contractului de cumpărare, iar unele informații sunt indispensabile pentru îndeplinirea obligațiilor legale (de exemplu, documentele contabile).
4.1 Consimțământ:
- pentru a vă trimite comunicări de marketing în mod direct, sau pentru a completa un sondaj;
- pentru toate celelalte cookie-uri;
- pentru a avea acces la cele solicitate de dumneavoastra;
- pentru a da curs întrebărilor dumneavoastră.
- pentru a prelucra date sensibile.
Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră.
Vom include un link de dezabonare pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje.
In cazul in care link-ul de dezabonare nu functioneaza din motive tehnice, va rugam sa ne contactati la adresa office@legalservices.ro
4.2. Interes legitim:
- pentru a ne asigura că site-ul nostru rămâne sigur, protejat împotriva fraudei și pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine nevoile și așteptările dumneavoastră și, prin urmare, să îmbunătățim serviciile si produsele noastre;
- pentru a adapta comunicările noastre de marketing, înțelege eficiența acestora și ne asigura că beneficiați de cea mai relevantă experiență;
- pentru a ne asigura că vă oferim un website, publicitate și comunicații care funcționează corespunzător și care se îmbunătățesc incontinuu.
- pentru cookie-uri care sunt (i) esențiale pentru funcționarea website-ului nostru, (ii) și pentru a-l păstra în deplină siguranță.
- pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine nevoile și așteptările dumneavoastră și, prin urmare, să îmbunătățim serviciile si produsele noastre;
- pentru a ne imbunătăți întotdeauna produsele și serviciile noastre pentru a corespunde nevoilor și așteptărilor dumneavoastră și pentru scopuri de cercetare și inovare;
- pentru a vă menține detaliile pe o listă de suprimare dacă ne-ați cerut să nu vă mai trimitem niciun fel de marketing direct
- pentru a respecta obligația legală de a monitoriza efectele nedorite ale produselor.
4.3. Indeplinirea unui contract:
- pentru a vă livra produsul solicitat;
- pentru a da curs solicitarii dvs;
- pentru a va valida participarea la campanii promotionale/concursuri si a va livra premiile;
5. CUM PARTAJĂM INFORMAȚIILE
Nu vom divulga datele dumneavoastră personale decât în scopurile și către terții descrişi mai jos. Vom lua măsurile adecvate pentru a asigura că datele dumneavoastră personale sunt prelucrate, securizate și transferate în conformitate cu cerinţele legale.
5.1. Dezvăluirea datelor către terți
Vom partaja partea necesară din datele dumneavoastră personale numai în măsura în care sunt necesare şi numai următoarelor categorii de terţi:
- societăți care ne oferă produse și servicii (împuterniciţi), cum ar fi:
- agenții media, cu ar fi cele care organizează campanii promoționale și cele care administrează pagina de internet;
- servicii internet: analize, publicitate;
- agenții de infrastructură (terţi care gestionează newsletterul primit prin email, marketing prin SMS sau alte feluri de marketing, activitățile de asistență clienți sau de vânzare în numele nostru);
- furnizori de sisteme IT şi furnizorii de servicii de asistenţă aferenţi, inclusiv arhivarea de emailuri, furnizorii de servicii de telecomunicații, realizare copii de rezervă şi recuperare în caz de dezastru, servicii de securitate informatică;
- tertilor care ne ajuta sa colectam date offline prin intermediul unor parteneri contractuali in magazine sau in timpul cursurilor practice de invatare pentru specialisti (coafori si saloane);
- alte părți cum ar fi autoritățile și instituțiile publice, contabilii, auditorii, avocații și alți consilieri profesionali externi, în cazul în care activitatea acestora necesită cunoașterea acestora sau în cazul în care legea ne impune să le divulgăm.
De asemenea, vom divulga informațiile dumneavoastră personale unor terți:
- in cazul în care ne solicitaţi sau ne daţi acordul în acest sens;
- persoanelor care pot demonstra că deţin autoritatea legală de a acţiona în numele dumneavoastră;
- în cazul în care este interesul nostru legitim să facem acest lucru pentru a administra, extinde sau dezvolta activitatea comercială:
- în cazul unui transfer de întreprindere (vindem o parte a afacerii sau anumite bunuri) care au legătură cu pagina de internet la care vă abonați, putem dezvălui datele dumneavoastră posibilului cumpărător al respectivelor activităţi comerciale sau bunuri, pentru a ne asigura că respectiva activitate continuă;
- în cazul în care Papillon (sau o parte substanţială din bunurile sale) este achiziţionată de un terţ, situaţie în care datele personale deţinute de Papillon vor constitui unui dintre activele transferate;
- în cazul în care avem obligaţia de a dezvălui datele dumneavoastră personale pentru a respecta o obligație legală, orice solicitare legală din partea autorităţilor guvernamentale sau executive, şi după cum poate deveni necesar pentru a îndeplini anumite cerinţe de securitate națională sau de aplicare a legii sau a de preveni anumite activităţi ilegale;
- pentru a răspunde oricăror pretenţii, pentru a ne proteja drepturile noastre sau ale unui terţ, pentru a proteja siguranţa oricărei persoane sau pentru a preveni orice activitate ilegală;
5.2. Restricții legate de utilizarea informațiilor personale de către destinatari
Terţii cărora le punem la dispoziţie informaţiile dumneavoastră personale conform specificațiilor de mai sus sunt limitaţi (prin lege și prin contract) cu privire la modul în care pot folosi informațiile dumneavoastră personale în scopurile specifice identificate de noi.
Noi ne vom asigura întotdeauna că orice terți cu care alegem să partajăm informațiile dumneavoastră personale sunt supuşi obligațiilor de confidenţialitate şi securitate în acord cu prezenta notă de informare și cu legislația aplicabilă. Totuși, pentru evitarea oricărui dubiu, această prevedere nu este aplicabilă în cazul în care divulgarea nu este decizia noastră.
Cu excepția cazurilor detaliate mai sus, noi nu vom divulga, comercializa sau împrumuta vreodată niciuna dintre datele dumneavoastră personale vreunui terţ fără a vă anunţa, sau, dacă este cazul, fără a obţine în prealabil consimțământul dumneavoastră.
5.3 Legături către site-uri terțe și conectare prin intermediul site-urilor de socializare
Site-ul și aplicația noastra pot conține din când în când legături către și de pe site-urile web ale rețelelor noastre partenere, ale agenților de publicitate și ale afiliaților.
Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că aceste site-uri web au propriile politici de confidențialitate și că nu suntem responsabili și nu putem fi trași la răspundere pentru aceste politici. Verificați aceste politici înainte de a trimite date personale acestor site-uri web.
6. CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS PERSONALE?
Datele dvs. personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate în prezenta politică, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă.
Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele , vom distruge datele dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite.
Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur care să asigure imposibilitatea de reconstituire, iar, dacă acestea sunt salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.
7. DREPTURILE DUMNEAVOASTRA
În calitate de persoană vizată, aveți drepturi legale specifice legate de datele personale pe care le colectăm de la dumneavoastră. Papillon va respecta drepturile dumneavoastră și va da curs solicitărilor dumneavoastră în mod adecvat.
Dreptul de a vă retrage consimțământul: Dacă v-ați dat consimțământul pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale, vă puteți retrage consimțământul în orice moment.
Dreptul la rectificare: Puteți obține de la noi rectificarea datelor personale referitoare la dumneavoastră. Depunem eforturi rezonabile pentru a menține datele personale aflate în posesia noastră care sunt utilizate în mod continuu, corecte, complete, actualizate și relevante, pe baza celor mai recente informații de care dispunem. În unele situaţii oferim portaluri de autoservire pe care utilizatorii au posibilitatea de a-și revizui și rectifica datele personale.
Dreptul la restricționare: Puteți obține din partea noastră restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră personale, în cazul în care:
- contestați corectitudinea datelor dumneavoastră personale, pentru perioada de care avem nevoie pentru a verifica corectitudinea,
- prelucrarea este nelegală dacă solicitați restricționarea prelucrării în locul ștergerii datelor dumneavoastră personale,
- nu mai avem nevoie de datele dumneavoastră personale dar dumneavoastră le solicitați pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea pretențiilor legale, sau
- aveți obiecții legate de prelucrare în timp ce noi verificăm dacă motivele noastre întemeiate prevalează.
Dreptul la acces: Puteți solicita informații legate de datele personale pe care le deținem despre dumneavoastră, inclusiv informații legate de categoriile de date pe care le deținem sau pe care le controlăm, pentru ce sunt folosite acestea, sursa din care le-am colectat dacă le-am obţinut indirect și cui sunt divulgate aceste date, dacă este cazul.
Vă vom oferi o copie a datelor dumneavoastră personale la cerere. Dacă solicitați mai multe copii ale datelor dumneavoastră personale, vă putem percepe o taxă rezonabilă bazată pe costurile administrative.
Dreptul la portabilitate: Începând cu data de 25 mai 2018 aveți dreptul de a primi datele dumneavoastră personale pe care ni le-ați furnizat, iar în cazul în care este fezabil din punct de vedere tehnic, să solicitați ca noi să transmitem datele dumneavoastră personale (pe care ni le-ați furnizat) unei alte organizații.
Aceste două drepturi sunt drepturi pe care le aveți dacă, în mod cumulativ:
- vă prelucrăm datele personale cu mijloace automate,
- ne bazăm, în prelucrarea datelor dumneavoastră personale, pe consimțământul dumneavoastră sau prelucrarea de către noi a datelor dumneavoastră personale este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract la care sunteţi parte;
- datele dumneavoastră personale ne sunt furnizate de dumneavoastră, și
- transmiterea datelor dumneavoastră personale nu are un efect negativ asupra drepturilor și libertăților altor persoane.
Aveți dreptul să primiți datele dumneavoastră personale într-un format structurat, folosit în mod curent și care poate fi citit automat.
Dreptul dumneavoastră de a primi datele dumneavoastră personale nu trebuie să aibă un efect negativ asupra drepturilor și libertăților altor persoane. Acest lucru s-ar putea întâmpla dacă o transmitere a datelor dumneavoastră personale unei alte organizații implică, de asemenea, transmiterea datelor personale altor persoane (care nu își dau consimțământul pentru acest transfer).
Dreptul ca datele dumneavoastră personale să fie transmise de către noi unei alte organizații este un drept pe care îl aveți dacă această transmitere este fezabilă din punct de vedere tehnic.
Dreptul la ștergere: Aveți dreptul să solicitați să ștergem datele personale pe care le prelucrăm despre dumneavoastră. Trebuie să ne conformăm acestei cereri dacă prelucrăm datele dumneavoastră personale, cu excepția cazului în care datele sunt necesare:
- pentru exercitarea dreptului la libertatea de expresie și informare;
- pentru a ne conforma unei obligații legale pe care o avem;
- în scopuri de arhivare în interes public, științific sau pentru studii istorice sau în scopuri statistice; sau
- pentru a determina, exercita sau apăra pretenții legale.
Dreptul la obiecție: Puteți obiecta – în orice moment la prelucrarea datelor dumneavoastră personale din motive legate de situația dumneaviastră particulară, cu condiția ca prelucrarea să nu se bazeze pe consimțământul dumneavoastră ci pe interesele noastre legitime sau pe cele ale unei terțe părți.
În acest caz nu vom mai prelucra datele dumneavoastră personale, cu excepția cazului în care (i) putem dovedi motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră sau (ii) sau în cazul în care scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță. Dacă obiectați la prelucrare, vă rugăm să specificați dacă doriți, de asemenea, ca datele dumneavoastră personale să fie șterse, în caz contrar noi doar le vom restricționa.
Puteți obiecta întotdeauna la prelucrarea datelor dumneavoastră personale în scop de marketing direct întemeiat pe interesul nostru legitim, oricare ar fi motivul dumneavoastră. Dacă marketingul s-a bazat pe consimțământul dumneavoastră, vă puteți retrage consimțământul
Dreptul de a depune o reclamație: Puteți depune o reclamație la autoritatea de supraveghere a protecției datelor personale:
Sediu: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania
Telefon: +40.318.059.211 /+40.318.059.212
Fax: +40.318.059.602
http://www.dataprotection.ro/?page=contact
8. SECURITATEA
Papillon se angajează să protejeze datele personale împotriva oricărei pierderi, utilizări abuzive, dezvăluiri, modificări, indisponibilizări, acces neautorizat şi distrugere, şi îşi ia toate măsurile rezonabile pentru a asigura confidenţialitatea informaţiilor personale, inclusiv prin utilizarea unor măsuri adecvate de natură organizatorică şi tehnică. Printre măsurile de natură organizatorică avem în vedere controlul accesului fizic în sediul nostru, instruirea personalului, şi depozitarea dosarelor fizice în fişete încuiate. Măsurile de natură tehnică includ utilizarea criptării, parolarea accesului la sistemele noastre şi utilizarea softurilor antivirus.
În procesul de furnizare a datelor cu caracter personal către noi, datele dumneavoastră personale pot fi transferate prin internet. Deşi depunem eforturi susţinute pentru a proteja informaţiile personale pe care ni le puneţi la dispoziţie, schimbul de informaţii dintre noi şi dumneavoastră prin intermediul unei conexiuni la internet nu este 100% sigur. Prin urmare, nu putem garanta securitatea informaţiilor dumneavoastră personale pe care ni le transmiteţi prin internet şi prin urmare transmiterea efectuată în acest fel se face pe riscul dumneavoastră Odată ce am primit datele dumneavoastră personale, vom utiliza proceduri stricte şi metode de securitate pentru a împiedica accesul neautorizat la aceste informaţii.
9. TRANSFERĂM DATELE DVS PERSONALE ÎN AFARA UE/SEE?
Nu, datele dvs. nu vor fi transmise către țări care nu fac parte de Uniunea Europeana sau Spațiul Economic European.
10. MODIFICĂRI PRIVITOARE LA NOTA DE INFORMARE
Ne rezervăm dreptul de a ne modifica, atunci când considerăm oportun, practicile de protecţie a datelor și de actualiza și modifica prezenta notă de informare în orice moment. Din acest motiv, vă încurajăm să verificaţi periodic prezenta notă de informare. Această notă de informare este actualizată la data la care apare în partea superioară a documentului. Vom trata datele dumneavoastră personale conform notei de informare în baza căreia sunt colectare datele respective, cu excepția cazului în care avem consimțământul dumneavoastră de a le trata altfel.
11. INFORMAȚII DE CONTACT
Vă rugăm să adresați întrebările dumneavoastră privind subiectul protecției datelor și orice cerere pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră la următoarele informații de contact:
Email: office@legalservices.ro
Adresă Poștală: Drumul Gilaului nr. 44-50, sector 4, Bucuresti
Vom cerceta și vom încerca să soluţionăm orice astfel de reclamaţie sau cerere cu privire la drepturile dumneavoastră.